Photoshop Pictures: Funny



results 1 - 5 of 28

Bossholes - created by oziipop


Bossholes
Favs: 0SBS: 1Hi-resRank: 5/18Score: 63.5% (15)15254 views

(5 years and 569 days ago)

no avatar

LOL!!! Funny! Perfect photo....love the expression.

Howdie stranger!
If you want to rate this picture or participate in this contest, just:

LOGIN HERE or REGISTER FOR FREE


Ha Ha .....that was very funny :-D - created by vipinm


Ha Ha .....that was very funny :-D
Favs: 2SBS: n/aHi-resRank: 1/18Score: 68.2% (39)25354 views

sharing some funny nv jokes ha ha ha..... :-D (5 years and 908 days ago)

2 Sources:

no avatar
gab01 says:

Makes me laugh

author says:

thanks m8

(5 years and 908 days ago)


avatar friiskiwi
friiskiwi says:

nicely done

author says:

thanks friiskiwi

(5 years and 907 days ago)


avatar George55
George55 says:

I can hear the sound of a cat with two heads laughing....! Good blending.....good luck!

author says:

Thanks Pal

(5 years and 907 days ago)


avatar Rumi
Rumi says:

very nicely done gl

author says:

thank you Rumi

(5 years and 906 days ago)


avatar EmiK
EmiK says:

lol, great job =)

author says:

Thanks EmiK

(5 years and 906 days ago)


avatar rusvelt2000

Congratulations!

author says:

thanks pal

(5 years and 904 days ago)


avatar spaceranger

Congrats!!

author says:

thanks pal

(5 years and 904 days ago)


Howdie stranger!
If you want to rate this picture or participate in this contest, just:

LOGIN HERE or REGISTER FOR FREE


Let The Big Kids Have A Turn! - created by SaEllisson


Let The Big Kids Have A Turn!
Favs: 0SBS: 6Hi-resRank: 6/18Score: 61.3% (10)14515 views

"I am sorry ma'am, but I am going to have to write you up. That child is clearly not old enough to be locked in the fridge!"

Stupid Law: http://www.stupidlaws.com/children-under-the-age-of-5-must-not-be-locked-in-a-refrigerator/ (5 years and 1072 days ago)

5 Sources:

avatar Eladine
Eladine says:

lol i think that law falls under the child abuse law, since this is a canada ottawa law it seems very useless indeed

author says:

Hehe I thought it was funny because the law itself that it is perfectly ok to lock children over 5 in the fridge. I'll remind my teenage daughter of this ability when she acts up! :lol:

avatar Cache Slinger

Nice work! Funny too!

avatar Eladine
Eladine says:

hehe great idea author.. just dont put anything too yummie in the fridge or u might find it empty lol

Howdie stranger!
If you want to rate this picture or participate in this contest, just:

LOGIN HERE or REGISTER FOR FREE


Save Me! - created by SaEllisson


Save Me!
Favs: 0SBS: 6Hi-resRank: 6/18Score: 61.6% (10)10494 views

(5 years and 1073 days ago)

2 Sources:

no avatar

Haha! Nice job!

avatar Eladine
Eladine says:

lmao funny!

avatar CMYK46
CMYK46 says:

Really funny, and good work warping the statue's arms, but there are a lot of blurry edges, and the man's head is transparent...you can see the statue's ear through his hat.

avatar Drivenslush

really should delete all the inner arm (on the right side) but then you'd have to shift sir studly guy over and place him in a position that makes it more like he's hugging the source .. LOL.. great job though.. detail is key.. all in IMHO

avatar CMYK46
CMYK46 says:

Much improved...GL author!

avatar CMYK46
CMYK46 says:

Should have done better!

Howdie stranger!
If you want to rate this picture or participate in this contest, just:

LOGIN HERE or REGISTER FOR FREE


Assault to Nutsville - created by Giallo


Assault to Nutsville
Favs: 8SBS: 12Hi-resRank: 1/18Score: 71.5% (42)17677 views

made today for fun :) a few things you see in the sbs are not visible anymore..
the sky: http://www.sxc.hu/photo/1344385 (5 years and 1083 days ago)

10 Sources:

avatar Drivenslush

Very sweet
Welcome Back!

avatar Eladine
Eladine says:

awesome entry high marks

avatar cabldawg71

yup, great to have you back

avatar CMYK46
CMYK46 says:

Welcome back, pal! Get your sources right. How do you say "knucklehead" in Italian?

avatar Akassa
Akassa says:

That's amazing, very well done!

author says:

haha! corrected! it's called "Marijuana" Bob

avatar madamemonty

Congrats Giallo wonderful work

author says:

Hey thanks MM2

avatar nishagandhi

wow this is so cool Giallo! Congrats!!!!!

avatar freejay
freejay says:

Congratulations

Howdie stranger!
If you want to rate this picture or participate in this contest, just:

LOGIN HERE or REGISTER FOR FREE